اس ام اس خنده دار ، جوک ، لطیفه

اس ام اس خنده دار ، جوک ، لطیفه

اس ام اس خنده دار ، جوک ، لطیفه
بازدید : 2390

اس ام اس خنده دار ، جوک ، لطیفه

اس ام اس خنده دار،جوک،لطیفه

من با کوله باری از غم دارم میرم

رفتم...

دارم میرم...

رفتماااا....

توجه کن....

بوقـــــــــــــــــــــــــــــــ.....

میخوام توجه نکنی

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

کم حجم ترین کتاب دنیا

منتشر شد

(افتخارات بین المللی پرسپولیس)

این کتاب فقط جلد دارد

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

داشتم ماشین رو دنده عقب می آوردم تو حیاط

مامانم اومده فرمون میده...بیا..بیا...بیا..بیا..نیا!!

لوله آب شکست!

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

الان شما همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه

از نظر پدر و مادرتون،

بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر

از شما بیکار نشسته

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

روانشناسی رانندگی میگه:

اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن

45 دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی

این کمربند رو نبندن

کلا آدمای صبورین!

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقن چیزی پرسیده

که باید به انگلیسی جوابشو میداد.

چند ثانیه طول کشید و

 اون همون طور که داشت فکر میکرد با خنده گفت:

LOADING  PLEASE  WAIT

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

دختر خالم زنگ زده میگه تمام مشخصات لب تاپ تو بده به من

میگم برای چی میخوای؟

میگه میخوام یه مدل بالاترشو بخرم تا چشت در بیاد!!

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

به یارو میگن این خیابون کجا میره؟میگه من 40 سال

توی این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم

جایی بره

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

یارو دو هزار تومنی پیدا میکنه میندازه دور میگه:

ما از این شانسا نداریم!

҈҈҈҈҈҈

Cfss.ir

҈҈҈҈҈҈

به یارو میگن تو روستا میخواد اینترنت بیاد.

میگه به جهنم!بزار بیاد هممونو بخوره راحت شیم!

اس ام اس خنده دار،جوک،لطیفه


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393 ساعت : 1:37
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید